باورسخت

☂از دیـ ـ ـگرَانُـ تَـ ـ ـقلید نـ ـکنـ و انچهـ ـ هستــیـ باشــ ـ و بـ ـ ـدان در دنـ ـیا کسیـ ـ مثـ ـ ـل تـ ـ ـو نیـ ـ ـســ ـ ☂

باورسخت

☂از دیـ ـ ـگرَانُـ تَـ ـ ـقلید نـ ـکنـ و انچهـ ـ هستــیـ باشــ ـ و بـ ـ ـدان در دنـ ـیا کسیـ ـ مثـ ـ ـل تـ ـ ـو نیـ ـ ـســ ـ ☂

خیلی بابک رو دوس دارم...


بابک جهانبخش و همسرش (+عکس)

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم
بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تورو دارم
فقط تو رو دارم
بی تو کم میارم
نیبنم غم و اشک تو چشمات
نبینم داره می لرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم
منم مثله تو با خودم تنهام
منم خستم از تموم دنیام
منم سخت می گذره همه شبهام
ببین دوست دارم
دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم می شم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم

 

 


دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگتو
بیا به هم بگیم دوست دارم...
آره دوست دارم...


کد



بابک جهانبخش

نظرات 5 + ارسال نظر
fateme دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://loxveb.blogfa.com

آنقـ ـدر نیستـ ـی

کــه گاهــی حــ ـس مـی کنـم

عشـ ــق را نِسیـ ــه به مـ ـن داده‌ای

بی ‌تـابــ ـم ،

نقـ ـد می‌خــواهـمــ ـت ..!

samira دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.stranger-girls.blogfa.com

~~~~~~~~~~~ $$$$
…….……............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
آپم

fateme دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://loxveb.blogfa.com

درد دارد !

وقــتـی می رود ..

و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی

که هــرشـب

بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!

نرگس سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://vesal-eshgh.blogfa.com/

سلآمـــــ ــ عزیــزم وآیـــــ ـــ وبتـــــ ــــ خیلیــــــ ــــ نازه
حرفـــ ــ ــــ ــ ندآره مبآرک بآشـــــــه
لینکتــــ ـــم کـــــــردم گلم
موفق بآشیـــــــــ

مرسی گلم

نرگس سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://vesal-eshgh.blogfa.com/

گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد…!
گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد…!
نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ…!
ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش… فردا روز دیگر ے ست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد